čtvrtek 2. května 2013

Tvářenka a lak na nehty Lancome

 BLUSH SUBTIL PALETTE

Jak už jsem psala v článku zde, při mé návštěvě Lancome Beauty Institutu jsem si pořídila dvě věci. Asi si říkáte, ona snad neumí počítat, ale ten lak na nehty jsem dostala jako dárek, takže alespoň malá náplast za to, že nebylo líčení :)

Jako první vám představím tvářenku Blush Substile Palette. Myslím, že celkem je odstínů 6, ale v ČR se zatím objevily dva. Pokud by měl někdo novější informace, tak mě prosím opravte:)
Já jsem si vybrala odstín 01- Rose Flush. Ještě před tím, než jsem se rozhodla, že si tuto tvářenku koupím, tak jsem se dívala na video (Lancome institute USA), jak správně tento produkt používat. Jde o to, že v paletce nenaleznete jen jednu barvu, ale hned 3. Uprostřed je samotná tvářenka, která má z jedná strany barvu tmavší, která slouží na vytvarování kontur a z druhé strany rozjasňovač. Určitě doporučuji mrknout na videu, protože je to tam celkem pěkně ukázané. Byla docela sranda, že když jsem se ptala paní, která mě nakonec obsluhovala, jak se paletka používá, tak mi jen řekla, že mám přejet štětcem zleva doprava a všechny barvy spojit. O tom jak barvy využívat zvlášť se jaksi nezmínila :) Možná jsem až moc kritická, ale na druhou stranu to má být "dům Lancome" a někdy bych čekala trochu větší úroveň.


Když tuhle tvářenku používám, tak začínám u tmavého odstínu, kterým zvýrazním lícní kosti a občas na zdravíčka použiji ten trik, který mi doporučila paní prodavačka - taky to není špatné :)

A teď již zmiňovaný lak na nehty.  Jedná se o řadu Vernis In Love (zatím nemám žádnou zkušenost) a můj odstín je Rose Thé 350M. Na obrázku jsou nehty nalakované jednou vrstvou a myslím, že krycí schopnost velmi vysoká. Zatím mám lak 3 den a pořád se mi nikde neodlupuje, takže jsem moc zvědavá, kdy začne:)


Žádné komentáře:

Okomentovat