úterý 30. dubna 2013

Lesk na rty Gloss in Love

GLOSS IN LOVE - LANCOME

V minulém týdnu se konal v Lancome Beauty Institutu týden in Love, kde byly představeny nové lesky řady In Love a další produkty. Jelikož mám nějakou členskou kartičku do tohoto institutu, tak mi došla i pozvánka na tento týden, kde byly i informace, že se budu moci nechat nalíčit těmito novými výrobky. Docela jsem se těšila, protože mám moc ráda, když mě někdo opečovává :) O to větší bylo mé zklamání, když jsem tam o půl 10 ráno přišla. V celém obchodě byla jen jedna další zákaznice, ale i tak jsem čekala asi 10 minut, než si mě někdo všimnul. No že by se konalo nějaké představení výrobků, tak o tom se nedá mluvit. Přitom jsem paní ukázala, že jsem dostala tuto pozvánku, ale ona na to nijak nezareagovala. Musela jsem si říct, co přesně chci vidět a měla jsem celkově pocit, jak kdybych se moc vyptávala a vlastně jim kradla čas. O líčení nebyla ani řeč a nějak jsem neměla odvahu si o něj říct :) Je to škoda, protože při mé první návštěvě jsem byla se službami i přístupem spokojená.

Nicméně ani to mě neodradilo, abych si nepořídila nějaké novinky a jako první vám představím lesk na rty. Řadu Gloss In Love tvoří 12 odstínů (když jsem tam byla já, tak měli k dispozici jen 5)



Já jsem si vybrala odstín 162 Scarlett Starlette. Začnu tím, že se mi moc líbí obal, který má takovou malou "vychytávku". Zmáčknete malý obdélníček pod víčkem a lesk se vám sám otevře. při zavírání stačí jen zacvaknout. Nejdřív jsem si chtěla vybrat světlejší odstín, ale nakonec jsem moc ráda, že jsem se rozhodla pro tento. Podle mě na léto značka ideál. Barva je krásně sytá a jsou v ní malé třpytivé částečky, ale není jich tam přehnaně. Praktický je i aplikátor, který má dvě různé strany. Jedna stranu používám na spodní ret a druhou na vrchní, protože umí udělat přesnou konturu.
Bohužel se mi zatím nepodařilo nafotit fotku, která by vystihovala barvu, takže na tom pracuji a jak se mi to podaří, tak bych ji sem doplnila.

Odstín 162 Scarlette Starlette

Pokud máte někdo zkučenosti s těmito novými lesky, budu moc ráda za vaše příspěvky.

3 komentáře:

  1. Ahojky, tak to jsem docela zaskočená a napsala bych nějakou stížnost klidně na FB stránky jestli mají nebo email někomu nadřízenému, proč tuto marketingovou akci pořádají když jsou absolutně neochotní apod.že jsi si tam připadala, že spíše otravuješ. Včera jsem byla v parfumérii marionnaud v časopise In style byla kartička na 20% slevy. Tak sem chtěla využít koupila si lesk Dior a Spa Wellness tablety na napařování obličeje. Paní teda byla strašně ochotná nechala mě v klidu vybrat nestála mi za zády jak bývá zvykem. Určitě půjdu do konce měsíce ještě jednou kartička platí do 26.4 a chci zkusit pudr od chanelu. Tebe obdivuji, že i přesto že byly jaký byly jsi tam nakoupila. Já bych šla jinam..

    OdpovědětVymazat
  2. No blbý bylo, že už jsem byla nastartovaná, že si to prostě chci koupit a to potom jednám trochu iracionálně :)S tou slevou je to dobré vědět. Jestli si koupíš ten pudr, tak mi dej určitě vědět, protože jsem nad ním uvažovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě dám. Je to teda sice plus mínus pár korun, ale v sephoře ho mají za 1500 kč a v marionnaud stoji 1379 když se odečte ještě sleva 20% je to super cena. Hned jak si ho koupím napíšu ti moji recenzi :-)teď používám makeup a pudr od MAC jsem docela spokojená, ale pořád to není ještě co bych chtěla:-)

    OdpovědětVymazat