středa 22. června 2016

BB krém od Guerlain

Tento krém už používá dlouho a jsem s ním moc spokojená. Psala jsem vám o něm ve článku o každodenním make-upu. Jelikož jsem s ním moc spokojená a na léto se bezvadně hodí, rozhodla jsem  se o něm napsat samostatný článek s mými zkušenostmi. Když jsem v zimě hledala nějaký přípravek na pleť, který by nebyl vyloženě make-up, ale pleť ochránil, byl mi nabídnut tento. Střední krytí, vysoká ochrana proti sluníčku a světlý odstín. To všechno jsou výhody, kterými krém disponuje. Začala jsem ho tedy zkoušet v zimě, ale jelikož je moje pleť zatím stále bledá, hodí se i na začátek léta.


Ruku mám už teď trochu opálenou, tekže krém vypadá světleji a už ho budu asi muset začít míchat s nějakým tmavším.
Produkt se prodává v tubičče a pochází z řady Aqua, která se zaměřuje na hydrataci pokožky. Hydrataci potřebuji po celý rok, takže tohle je velké plus. Ještě bych se chtěla vrátit k obalu, který je kombinací modré a zlaté a na materiálu nejsou vidět otisky prstů po použití. Takový mini detail, ale já ty upatlané obaly nemám ráda, protože pak musím pořád otírat ubrouskem :) Obsah je 40 ml. Vzhledem k tomu, že už ho mám od zimy a pořád mám pocit, že je tam víc než půlka, tak mi přijde dostačující. Jak jsem psala již v začátku, je zde vysoké SPF 25. U ostatních BB krémů jsem s tímto měla docela problém, protože většinou nabízely jen SPF 15. Konzistence krému není ani příliš tuhá, ani tekutá a na obličeji se dobře roztírá. Já nanáším prsty a poté ještě zapracuji kabuky štětcem. Je to taková jistota, že nikde nebudou šmouhy nebo viditelné přechody ( hlavně u vlasů). Líbí se mi, že krém se dá trochu vrstvit, takže když chci pleť jen lehce sjednotit, nanesu malé množství a když potřebuji vyšší krytí, tak s tím také není problém. Krém vydrží na obličeji celý den a i ve velkém horku drží a nestéká dolů. A teď nějaká ty negativa. Jelikož mám sice sušší pleť, tak jsou místa (brada, nos, čelo), kde se hodně lesknu. Po použítí krému se tyto místa tudíž lesknou ještě víc a já si musím dát práci se zapudrováním. To je ale spíš můj problém, než tohoto výrobku. No a pak je tu cena. Už si nepamatuju, kolik jsem přesně zaplatila já, ale na internetu můžete sehnat výrobek od cca 1200,- Kč. U Guerlainu to ale asi málokoho překvapí. 

To je vše, co mě k tomuto BB krému napadá. Pro mě j to velmi povedený výrobek a co začalo být teplo používám ho denně. Jen budu muset pořešit, co si počnu, až se trochu opálím, protože pak už bude moc světlý. Máte nějaký na BB s vysokým SPF, který bych si mohla na léto pořídit?

Žádné komentáře:

Okomentovat