úterý 3. května 2016

Korektor od Catrice

Možná jste o něm slyšeli, možná ne. Já na něj ale v tutorialech a v recenzích narážím docela často, takže bylo jen otázkou času, kdy ho taky vyzkouším. Bohužel nejsvětlejší odstín, co jsem chtěla, byl velmi často vyprodaný, takže jsem čekala, až bude k mání. Nakonec se zadařilo a já byla moc zvědavá, jestli na něj budu pět taky takovou chválu jako ostatní.



Obal je plastový s černým víčkem a aplikátor je pěnový. S nejsvětlejším odstínem jsem moc spokojená a jsem ráda, že jsem si počkala právě na tento. Mám ráda, když je barva produktu pod oči o kapku světlejší než pleť, protože se pak oční okolí krásně projasní. Když jsem korektor poprvé otevřela, trochu jsem se lekla konzistence, protože mi připadala hodně hutná, tudíž jsem si říkala, že bude zalézat do vrásek. Pokud, použiji pudr není vůbec problém. Jednou jsem to zkusila bez něj a asi po hodině už tam rýhy byly, ale jelikož jsem pudr zvyklá aplikovat vždy, nemám s tím problém. Krytí je výborné. Stačí 3 ťupky a kruhy jsou skryty. Korektor používám i na nějaké pupínky a flíčky v obličeji a výsledek je stejný. Výdrž splnila mé očekávání.



Já jsem nadšená moc a troufám si říct, že tento korektor strčí do kapsy i mé dva oblíbence od Shiseida a Armaniho. O ceně se vůbec nemusíme bavit. Catrice je úplně někde jinde a tu službu, kterou prokáže, je neskutečná. Spíš bych řekla, že mě mrzí, že jsem si ho nepořídila mnohem dříve :)
Pokud tedy potřebujete krytí, ale zároveň pěknou hydrataci, toto je to pravé. Máte s tímto výrobkem zkušenosti?

6 komentářů:

  1. Tento korektor je nejlepší, jaký jsem kdy měla, také jsem na něj dělala recenzi. Já mám ten tmavší odstín a neuvěřitelně mi sedí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezbývá než souhlasit. Možná mi na léto taky bude vyhovovat trošku tmavší, ale teď jsem spokojená s tímto odstínem.

      Vymazat
  2. Mě z něj slzí oči, je na mě moc parfemovaný. Což je škoda, jinak je fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je vážně škoda. Jsem ráda, že mi to nedělá, protože jinak mám hodně citlivý oči.

      Vymazat