pátek 3. října 2014

Nové rtěnky KISS od Guerlain

Ano, opět tu mám jednu novinku do této značky :) Jak jsem zjistila, tak na oslavu 20 let těchto rtěnek bylo uvedeno 25 nových odstínů a já si jeden pořídila. Ty původní vyzkoušené nemám, ale bylo jim vyčítáno, že poněkud vysušují. To však o těchto nových říct nemůžu. Obsahují i mangové máslo a i když mám u většiny rtěnek hodně problémy s vysušováním, u této tomu tak není.


Vezmu to ale pěkně od začátku, od obalu. No.... U Guerlain se mi většinou obaly velmi líbí. Bohužel tento nemá můj velký obdiv. Možná kdyby to nebyla ta černá barva, ale zlatá. Takhle to na mě působí, jak bublinky poskládané na sobě. Je to subjektivní, ale mě nijak nenadchnul. To je ale asi jediné negativum, které vidím. Tahle starorůžová mě okouzlila. Vždy když hledám nějaký podobný odstín, tak to prostě není ono. Tahle barva, ale krásně zvýrazní mou přirozenou barvu rtů a mám pocit, že dokonale sedne k tonu mého obličeje. Jak jsem psala na začátku, s hydratací jsem moc spokojená a výdrž je velmi dobrá. Co je další plus, tak rtěnka je spíše matná a i když v sobě má trochu lesk, není to na škodu. 






Zajímalo by mě, jestli někdo máte zkušenost s těma staršíma. Dejte mi vědět, co na tuto novinku říkáte :)

3 komentáře:

  1. Povodny kiss kiss bol moj uplne prvy ruz :D Milujem jeho vonu (velmi retro) a je velmi pigmentovany a vydrzi na perach vecne. Ale z novych som ziadny este ani neskusala, takze neviem zatial porovnat :D Ale tak ako citam, vyzera to tak ze ich urcite nepokazili, co je super :D
    Mne sa inak cierny obal paci viacej..neviem sice ake je jeho spracovanie ale tie stare KK su velmi lahke, a proste citit ze je to len pozlateny plast :/

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda o téhle značce slyším poprvé, ale to balení je dokonalý! A barva úžasná, z té bych byla úplně nadšená :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Obal sa mne zasa mimoriadne páči a aj farba patrí k tým, ktoré by som využila na každodenné "kancelárske" líčenie. Skúsenosť s týmito ani staršími rúžmi nemám, mám akurát jeden lesk, ktorý je síce nádherný, ale vôbec ho nenosím...

    OdpovědětVymazat