středa 15. ledna 2014

Moje úlovky od Dermacolu

Není tomu tak dlouho, co jsem si po nějaké době pořídila dva výrobky od Dermacolu.


O make-upu Imperial s výtažky z orchideje jsem toho četla už dost, ale pořád jsem váhala, jestli ho vyzkoušet. Přeci jen mám dost suchou pleť a jsem zvyklá na svůj make-up od Lancome. Tenhle ale sliboval dlouhodobou hydrataci a když jsem si ho v drogerii zkoušela, tak se mi líbil odstín a taky ta vůně:) Teď v zimě mám hodně světlou pokožku, takže jsem šáhla po nejsvětlejším odstínu 01- Pale. 



Možná vám bude připadat na mé ruce přeci jen o něco tmavší, ale pravda je, že na pleti sedí moc dobře.  Konzistence je něco mezi tekutým a hutným - tak akorát :) Krycí schopnost mi vyhovuje a tam kde je potřeba něco zakrýt více, tak není problém s vrstvením. Rozhodně vám make-up nevytvoří na pleti nějakou masku, ale naopak krásně sjednotí. Jak už jsem psala na začátku - ta vůně je úžasná! S hydratací jsem taky spokojená a nevidím na pleti žádné šupinky. Nevím, jestli je to ale tím, že už asi 3 měsíce používám nový hydratační krém a nebo tento doopravdy tak skvěle hydratuje.
Rozhodně můžu říct, že se jedná o make-up s drogerie, se kterým jsem velmi spokojená. Možná nevydrží tak dlouho, jako můj od Lancomu, ale to mu za cenu 170,- Kč odpouštím.:)

Jako druhý produkt jsem si pořídila rtěnku. Původně jsem si myslela, že se jedná o tu novou kolekci, ale po důkladném prostudováni (samozřejmě až doma), jsem zjistila, že tahle bude už na trhu asi nějakou dobu. Nicméně já ještě takovou nemám, takže pro mě to novinka je:) Jedná se sice o stejnou řadu - Longlasting Lipstick, ale ty, které mají červené obaly spadají do staršího vydání. Nové barvy jsou ve zlato-bílých obalech a navíc slibují až 6 hodinovou výdrž ( no u rtěnek vím o výdrži svoje :))

Odstín 09
Moc se mi líbí ta malá vychytávek u obolu. Stačí zmáčknout a rtěnka je venku:) Obaly jsou pevné a působí na mě moc dobře. Vybrala jsem si poměrně sytou a výraznou barvu, takže s pigmentací jsem spokojená, ale myslím, že i u těch světlejších tomu nebude jinak. Alespoň to co jsem si zkoušela barvilo pěkně. Mile jsem byla překvapena i hydratací a to teď v zimě, kdy mám rty extrémně suché, hodně oceňuji. Na puse jsem neměla žádné šupinky ani rýhy. 
Cena: 160,- Kč



Celkově jsem s oběma výrobky moc spokojená, ale nejvíc mi udělal radost make-up. Určitě mi napiště jaké máte vy zkušenosti a který make-up je pro vás ten "nej".

8 komentářů:

  1. Hezký článek, osobně bych do makeupu, co nevydrží celý den, nešla :) Taky si nedovedu představit, že by šupinky na pleti způsobil makeup (nebo má někdo takovou šílenou zkušenost?). Každopádně správně se odstín makeupu vždycky zkouší na odlíčeném obličeji, konkrétně na pomezí spodní čelistní kosti a krku ;) což ovšem chápu, v drogerii je těžké.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem se nevyjádřila uplně přesně-není to tak že by nevydržel celý den, ale mám pocit, že k večeru už to krytí není takové jako po nanešení :) No z tím zkoušením máš pravdu. Bohužel jak píšeš, v drogerii je to celkem těžké. Většinou chodím nakupovat nalíčená a nedokážu si představit, že bych se tam nejdřív musela odlíčit a pak to teprve vyzkoušet :)

      Vymazat
  2. Jaký to je odstín rtěnky? Díky

    OdpovědětVymazat
  3. Já ten Dermacol prostě miluju, dělá nádhernej finish.;) Jsem ráda, že Ti taky vyhovuje..Rtěnku mám také, jen v červenějším odstínu a teda mně bohužel vysušuje dost, tak to chce dlouho před a po hydratovat, ale barvy maj nádherný.;)
    Z.

    OdpovědětVymazat
  4. Pred pár dňami som tiež písala recenziu na tento mejkap a vo väčšine bodov sme sa zhodli. Až na tú vôňu - podľa mňa je veľmi výrazná a mne celkom vadí. Pritom k parfumovaným výrobkom mám skôr pozitívny vzťah. Tiež sa mi v priebehu dňa z tváre jemne vytráca, ale to robí väčšina mejkapov, jednoducho ich treba počas dňa skontrolovať a trocha upraviť. Ale v tom ja nejaký zásadný problém nevidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každej máme hold jinej frňák :) Na recenzi se podívám

      Vymazat