čtvrtek 14. listopadu 2013

Rtěnky Kate od Rimmelu

Vždycky když jsem četla nějaký článek o těchto rtěnkách, říkala jsem si, co na nich všichni vidí. Od Rimmelu toho zrovna moc nevlastním a s rtěnkami z drogerie nemám moc dobré zkušenosti, Většina mi totiž hodně vysušuje rty. No nenechalo mě to chladnou a když jsem zase jednou byla v Rossmanu, tak jsem si řekla, že je musím vyzkoušet. Pořídila jsem si jeden neutrální odstín a jeden trochu více sytější. Černý obal se mi líbí a jméno Kate v odstínu růžové tomu dodává šmrnc. Obal na mě určitě nepůsobí nijak nekvalitně a víčko drží přesně tak, jak má. 




Hned na první otevření rtěnky mě nadchla moc příjemná jako by pudrová vůně 03. Je to zajímavé, ale 19 skoro vůbec nevoní. Že by každý odstín parfémovali jinak? A teď asi přijdou samá pozitiva :) Rtěnky jsou parádně pigmentované, rty zvláčňují, takže nezalézají do rýh a navíc barva vydrží na rtech poměrně dlouho. Doopravdy jsem byla strašně překvapená, že Rimmel má tak super rtěnky a ještě za rozumné peníze. Odstín 03 je přesně ta nude, která mi vyhovuje. V podobném odstínu vlastním ještě jednu od YSL, ale tahle je skoro stejně dobrá, takže pokud jste ještě nenašly ten váš pravý odstín, rozhodně doporučují tuhle vyzkoušet. S odstínem 19 jsem taky spokojená. S tmavšími rtěnkami mám problém v tom, že mi málokdy přijde, že mi sluší. Prostě mi tam pořád něco nesedí a u této se mi to konečně nestalo. Není zas tak moc výrazná, ale přesto je to na mě sytější odstín a cítím se v něm dobře.
cena: 97,- Kč


odstín 03
odstín 19
Kdybych to měla shrnout, tak si půjdu asi do Rossmanu ještě pro nějaký odstín:) Jednak mají teď rtěnky ve slevě za ,- Kč a potom jsou to rtěnky, které mi maximálně vyhovují. Hlavně jsem nadšená z toho, že rty krásně zvláční, ale přitom je krásně obarví. No jsem ráda, že jsem se rozhoupala a koupila si je.

4 komentáře:

  1. Vyzerá to tak, že som už naozaj jediná, ktorá tento rúž nevlastní. Tie chvály už nemôžem počúvať, musím si nejaký zaobstarať. Lenže mne sa práve ich obal nepáči :( A to mám práve rada - dobrý rúž v krásnom obale…

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně nebudeš jediná, z mých kamarádek ji skoro žádná nemá :) Tak je pravda, že já jsem taky docela zatížená na obaly. Jasně, jak od Lancomu nevypadá, ale i tak se mi celkem líbí:)

      Vymazat
  2. Musím si konečně taky nějakou pořídít. Tvoje odstíny jsou oba nádherné :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuju. Ty moje jsou takové celkem neutrální, ale jsou tam i mnohem výraznější barvy.

      Vymazat