středa 3. července 2013

Porefessional - Benefit

Další výrobek od Benefitu, ze kterého jsem nadšená:) Dá se říct, že ho používám téměř každý den. Poprvé jsem se o něm dozvěděla od zahraničních blogerek. Na Youtube sleduji především Lisu Eldrich a Camillu Coelho ( rozhodně doporučuji jejich videa) a obě dvě si ho nemohou vynachválit. No a opět jsem ho musela vyzkoušet, že:)) Tento výrobek je od Benefitu jeden z nejprodávanějších a já už se tomu po vyzkoušení vůbec nedivím.


Porefessional  slibuje, že vám vyplní póry, vrásky a celkově zjemní pleť. Opět jsem objednávala z oficiálních stránek a krém stál 30 dolarů. Bohužel teď si vůbec nemůžu vybavit, kolik stojí v Sephoře.
Krém se vyrábí v tubě a obsahuje 22 ml. Konzistencí mě připomíná podkladovou bázi, ale určitě není tak mastný. Jak už vyplývá z použití, tento krém můžete nanést na všechny místa, kde máte póry nebo vrásky. Ja mám s póry na tvářích docela problémy a po nanesení jsou místa krásně hladká. Nanáším ho většinou pod make-up nebo tónovací krém, ale když zapomenu, tak ho dám až potom a i tehdy byly stejné výsledky. 



Myslím, že krém jsem vychválila až do nebes, ale rozhodně si to zaslouží. Pokud tedy hledáte něco podobného bázi a ještě jste nenašli to pravé, rozhodně doporučuji tento. Zajímalo by mě, jestli s ním někdo máte takto dobrou zkušenost:).

Žádné komentáře:

Okomentovat