středa 12. června 2013

Letní limitovaní kolekce od Clarins

Tuhle limitovanou kolekci jsem poprvé viděla na jednom zahraničním blogu a strašně moc jsem se těšila, až ji uvidím naživo. Bohužel dekorativní produkty Clarins se prodávají jen v některých Sephorách a většinou jsou tyto limitky velice rychle rozebrané. Já jsem ale byla v zahraničí, kde měli obrovskou Sephoru, ve které nabízeli mnohem více značek než u nás a mezi nimi i Clarins. Pokud by jste se tedy chtěli pořídit nějaký výrobek z této kolekce, tak se zkuste porozhlédnout na letišti, kde budou určitě příznivější ceny a nebo zkuste zajít přímo do Sephory pokud na ni na dovolené narazíte :) Celá řada nabízí 11 výrobků, kde najdete: třpytivý olej na tělo, oční stíny, bronzer, fixátor make-upu, vodě odolnou řasenku, 2 lesky na rty a 4 balzámy (rtěnky).


Já jsem si pořídila 3 věci z této letní kolekce: stíny, bronzer a balzám. Všechny mají krásné provedení a níže se vám pokusím každý zvlášť popsat.


Bronzer
Když jsem ho viděla poprvé, tak mě napadlo, že je strašně veliký. Průměr bronzeru je totiž asi 10 cm, takže vám vydrží doopravdy dlouho :) Vůbec se mi nechtělo ho poprvé použít, protože struktura se mi strašně líbí a bylo mi líto ji poškodit štětcem. Uvnitř najdete tři odstíny: tmavě hnědou, světle hnědou a zlatou se třpytkami. Je super, že můžete bronzer použít jak bez třpytek, tak s nimi, když přejedete štětcem přes střed. Přece jen, člověk se nechce pokaždé třpytit :)




Oční stíny
Tady najdete 4 oční stíny plus tmavě švestkovou až černou na dělání linky. K dispozici jsou i dva štětečky. Dva odstíny jsou matné a tři jsou se třpytkami. Já jsem byla docela překvapená pigmentací stínů. Ani jsem nemusela stín moc vrstvit a barva byla pěkně sytá. Přiznávám, že na ruce zas stíny nejsou tak moc dobře vidět, ale mě se prostě nepodařilo pořídit lepší :( Ve skutečnosti jsou barvy mnohem sytější.


Balzám na rty - Crystal Rose 05
Tady bych trochu nesouhlasila s názvem balzám, protože barevnost se velmi podobá rtěnce. Barvy balzámů vypadají na první pohled hodně zajímavě, ale všechny jsem zkoušela a barvy jsou všechny moc pěkné. Střed je tvořen samotnou barvou a okolo je balzám. Tento nápad se mi velmi líbí, ale trochu je problém v tom, že když rtěnku nenanášíte štětečkem, tak se trochu špatně vykreslují rty, protože kraj rtěnky nebarví.


Pokud by vás zajímalo více výrobků, tak mrkněte sem. Dejte mi vědět, co na tuto limitovanou kolekci říkáte a jestli víte i o nějaké jiné značce, která má letní limitku.

4 komentáře:

  1. Ahojky prosím tě na kolik vyšel ten bronzer? Kupovala jsi ho v české sephoře nebo na letišti? 4 června jsme odlítali na dovolenou tak jsem neodolala a navštívila dutty free (hlavně jsem myslela, že seženu tu rtěnku od YSL) a myslela jsem, že omdlím, ten pudr od sisley je na letišti o celých 800 kč levnější. Je fakt že mě vyšel na trošku míň díky slevě, ale i tak.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem je právě koupila v Sephoře v Dubaji. Ale ještě před odletem jsem koupila pudr od Chanelu a pak když jsem viděla, kolik stojí na letišti, tak jsem málem upadla. Byl taky o hodně levnější. Myslím, že bronzer jsem viděla u nás tak za 1200,-

      Vymazat
  2. Tato kolekce se Clarins hodně povedla :) Nádhera :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, co se týče designového zpracování, tak je to velká paráda :) Jen ten balzám mě trochu zlobí. Jak jsem psala v článku - okraj nebarví, takže dá docela práce s ním rty natřít, abych nevypadala jak klaun :))

      Vymazat