sobota 29. června 2013

Balzámy na rty od Dermacolu

V jednom z minulých článcích jsem se Vám zmiňovala o těchto balzámech, se kterými přišla značka Dermacol. Na internetu jsem četla už docela hodně hodnocení na tento výrobek a tak jsem se těšila až jej konečně budu moci vyzkoušet sama. Nejvíc mě asi nadchla informace, že balzám bude mít ochranný faktor SPF 15. Přeci jen, neznám moc balzámů, které by měly vůbec nějakou ochranu a natož takto vysokou ( ale možná se pletu, když tak mě opravte). No ale musela jsem si hned pořídit 4 druhy, abych to pořádně mohla všechno zhodnotit:) 


Začala bych u obalu, to je asi jediná věc, ze které nejsem až tak moc nadšená. Obal je sice krásně barevný, ale víčko je plastové a nepůsobí na mě zrovna pevným dojmem. Na druhou stranu je pravda, že krásně drží a ještě se mi nestalo, že by se mi v kabelce otevřel. Uvidíme, jak vydrží dlouhodobější nápor mé přeplněné kabelky:) Sada obsahuje 6 provedeni a každý balzám nese název "láska" v jiném jazyce ( mě osobně se tento nápad líbí - takový milý detail, hlavně proto, že jde zde i v českém jazyce:)) a jinou vůni. Balzám má tvar srdíčka a radši ho vysunujte spíše menší část, protože zde podle mě hrozí zlomení tyčinky:) Já jsem si pořídila broskev, meloun, jahodu a višeň. Všechny voní velmi pěkně, ale mě se nejvíce líbí jahoda a broskev. Z pigmentace jsem byla docela překvapená, protože i když se jedná o balzámy, kryjí docela hodně. Co se týče samotné konzistence, balzám je velmi krémový a rty výborně hydratuje. Já mám docela částo problémy s popraskanými rty a po temhle je mám rozhodně vláčnejší. Pravdou ale je, že i když nic nepiju ani nejím, už tak po hodině mám pocit, že na rtech nic nemám.



Kdybych měla shrnout celkově tyto balzámy, tak mě nejvíce oslovila: ochrana, hezké provedeni a vůně.
Pokud byste uvažovali nad koupí, určitě doporučuji objednat přes internet, protože dva tam seženete za 79,- Kč.
O tyto balzámy si můžete zasoutěžit zde.

2 komentáře:

  1. Na jaké stránce se dají koupit? děkujii

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je přímo odkaz: http://www.dermacol.cz/dekorativni-kosmetika/rty/balzamy-rty
      Bohužel se divám, že už je mají za normální cenu, ale pořád tam mají akci, že za registraci by měla být 100,- sleva :)

      Vymazat