úterý 14. května 2013

Můj první CC krém - Maxfactor

CC KRÉM A GIANT PEN STICK OD MAXFACTORU

Očekávám, že s CC krémy (color, correcting) se roztrhne stejný pytel jako to bylo u BB krémů. Ze začátku jsem si říkala, že ho nebudu zkoušet, protože to bude úplně stejný produkt, jak BB, když jsem ale byla v DM a uvidělo ho na stojánku, musela jsem začít zkoušet :) Takže na začátek malé představení tohoto krému, které uvádí prodejce.
  • Díky 9,7 % obsažené pigmentace poskytuje vysokou úroveň dokonalého krytí.
  • Obsahuje přírodní látky pečující o pleť: extrakt z okurky, glycerin a výtažky ze šípku a rakytníku, které hydratují a rozjasňují pleť.
  • CC krém má faktor SPF 10 pro ochranu před negativními vlivy UV záření.
  • Obsahuje přírodní látky pečující o pleť- extrakt z okurky, glycerin, výtažky z šípku a rakytníku, které hydratují a rozjasňují pleť.
Začneme od toho co mě překvapilo nejvíc a to je krytí, které krém poskytuje. Byla jsem spokojená s bébéčkem? Tak u tohohle jsem megaspokojená. Ano, možná to zní až moc pochvalně, ale moje pleť byla po nanesení prostě perfektně sjednocená. Roztírání taky na jedničku (podobné klasickému hydratačnímu krému), příjemná nevtíravá vůně a navíc nemusím už použít pudr a to ho na T-zonu používám téměř vždy. Jediné co mi trochu vadí, je ochranný faktor. Přeci jen v zimě používám make-up a v létě moje pleť potřebuje hodně vysokou ochranu před sluníčkem, takže až bude doopravdy léto, budu muset pod tento krém nanést nějaký s vyšším faktorem. K dostání je ve třech odstínech, což by mohl být taky problém. Já jsem si nakonec vybrala prostřední odstín a mám pocit, že na mou pleť sedí akorát. Faktem ale zůstává, že tohle je pro mě velké milé překvapení :)
Cena: 299,-


Odstín: 75 Tanned
Druhýn úlovkem od této značky byla rtěnka v tužce Giant Pen Stick. Žádnou takovou rtěnku v tužce nevlastním, tak jsem byla zvědavá, jestli nebude na rty moc suchá a jaká bude barevnost. Konzistence je velmi krémová. Co oceňuji je fakt, že můžete udělat pěknou konturku a zároveň i vyplnit celé rty. Trochu mi vadí výdrž barvy. Nanesla jsem ji kolem 8 hodiny ranní a po asi 3 hodinách, kdy jsem mezi tím i průběžně pila, už nebyla skoro vůbec vidět. Můžete to být ovšem i tím, že jsem si opět vybrala velmi světlý odstín. Na výběr máte z 6 odstínů a kus pořídíte za 179,- Kč.

Odstín: 05 Wild Orchid


Moc ráda bych věděla, jestli jste už někdo vyzkoušel tento CC krém a jestli jste s ním tak spokojeni jako já. Slibuju, že zítra přidám fotky, jak se produkty tváří na kůži :)

Žádné komentáře:

Okomentovat