neděle 21. dubna 2013

Maybelline Pop Sticks

RTĚNKY POP STICKS OD MAYBELLINE

Hned na začátku je asi potřeba říct, že se nejedná až tak úplně o rtěnky, ale spíš balzámy. Když jsem je uviděla poprvé, tak mě hodně zaskočila jejich barva, Jak si můžete všimnout na obrázcích, tak je to spíše neonová barva ( na mě hodně výrazná) se spoustou třpytek. Když jsem ale vyzkoušela tester, odstín vůbec nevypadal tak, jak by se na první pohled mohlo zdát. Řekla bych, že spíše podpoří barvu rtů a dodá jim i trochu lesk.
Já jsem si nakonec vybrala odstín 030 Pink Lollipop

Co se týče obalu, tak víčko je růžové - průhledné, dobře drží, takže se nemusíte bát že by se vám otevřela. U mě už rtěnka prošla i testem přeplněné kabelky, kde přežila bez újmy :)
S výdrží na rtech je to už trochu horší, ale to je problém většiny balzámů. Je ale pravda, že i když jsem měla pocit, že už na puse nemůžu nic mít, tak v zrcadle rty vypadaly mnohem červeněji než obvykle.
Co mi trochu vadí, je až příliš výrazná vůně. Trošku moc cukrkandlová :)

Rtěnka Maybelline Pop Sticks, odstí 030 Pink Lollipop

Pokud máte zkušenost s jinými odstíny, budu moc ráda za příspěvky.

Žádné komentáře:

Okomentovat