úterý 23. dubna 2013

Loreal BB Cream

LOREAL BB CREAM - MEDIUM SKIN TONE

Ani já jsem neodolala BB krému a pořídila si jeden od Lorealu. Měla jsem zrovna slevovou knížečku do DM drogerie, kde byl tento krém ve slevě. Bohužel už si nepamatuji kolik stál.
Tento krém se dá používat buď jako podklad pod make-up nebo jako v mém případě, ho můžete použít v létě, když nechcete nosit make-up. 
Vybrala jsem si odstín Medium Skin Tone, protože všechny ostatní mi připadali na léto moc světlé. Je ale potřeba říct, že krém se hodně přizpůsobí vaší pleti.




Konzistence krému je velmi lehká a jsou v ní malé částečky, který vytvoří požadované zabarvení. Je pravda, že mě osobně tyto částečky na pleti trochu vadí, ale je to jen počáteční pocit. 
Co se týče krytí, tak jsem byla mile překvapena, protože krémem docílíte sjednocení pleti. Bohužel mám docela problém s žilkami, takže na ty jsem stejně musela použít korektor.
Výrobce slibuje 24 hodinovou výdrž. No 24 hodin jsem ho nenosila, ale od rána mi vydržel až do odpoledne, kdy pleť vypadala téměř stejně. Za zmínku stojí určitě i ochranný faktor SPF 12.


Jaké máte vy zkušenosti s BB krémy?

2 komentáře:

  1. Tak jsem si právě objednala vzorečky BB krémů od značky Skin79 - jsou to asijské BB krémy, které by měly být výborné, tak pak dám vědět až přijdou a vyzkouším je :) Jinak mám teď BB krém od Dermacolu a je příjemný, dobře se roztírá, ale na mé smíšené pleti moc dlouho nevydrží, je třeba pleť doupravit pudrem asi tak po 2-3 hodinách. Ještě se chystám vyzkoušet BB krém od La roche-posay, slyšela jsem na něj také dobré recenze a teď trochu uvažuji i o tom CC krému po tvé recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. O asijských krémech už jsem toho taky dost četla a uvažuji, že si nějaký objednám. Prý je to ůplně neco jiného :)Já jsem z toho CC krému právě strašně nadšená, tak by mě moc zajímalo, jestli budou mít stejný názor i ostatní, co ho vyzkouší. Jestli si ho pořídíš, tak budu moc ráda, když se podělíš o svou zkušenost.

    OdpovědětVymazat